Služby a ceník

Zaměřuji se na širokou škálu pohybových, gynekologických, neurologických a ortopedických obtíží. V případě jakýchkoliv nejasností se neváhejte na mě obrátit.

Pohybové obtíže

• léčba bolestí zad, od krční páteře až po kostrč
  • bolesti kloubů a svalů
  • uvolnění blokád žeber
  • terapie bolestí hlavy
  • léčba úponových bolestí

Gynekologická rehabilitace

• léčba obtíží s otěhotněním, tzv. funkční sterilita
  • terapie bolestí při menstruaci (tzv. dysmenorea), po zánětech, např. po adnexitidě, při endometrióze a jiných gynekologických nemocích
  • komplexní terapie bolestivé kostrče a příbuných syndromů pánevního dna

Neurologická rehabiltace

• kondiční cvičení, reflexní terapie a komplexní poradenství, včetně nutričního, pro osoby s amyotrofickou laterální sklerózou, první konzultace je zdarma, neváhejte mne kontaktovat
  • léčba poruch hybnosti, uvolnění spastických svalů a zmírnění bolestí při roztroušené skleróze, parkinsonově nemoci, u stavu po cévní mozkové příhodě a u dalších neurologických onemocněních
  • terapie při úžinových syndromech (např. karpální tunel)
  • rehabilitace po obrnách periferních nervů včetně lícního

Ortopedická rehabilitace

• rehabilitace po ortopedických operacích např. po náhradách kloubů, plastikách vazů a menisků
  • terapie bolestí ramen, kyčlí, kolen a dalších kloubů

Ceník

hodinová terapie stojí 700 Kč

Terapie se skládá z důkladného vyšetření a zjištění příčin obtíží, samotné terapie a nácviku terapie svépomocí. Zaměřuji se nejen na okamžitou pomoc a úlevu, ale i dlouhodobé předcházení recidivy obtíží.